Pages

Click2 :)

Monday 17 September 2012

Teringat.. Rindu..


Apa yang ingin aku katakan pada masa dan ketika ini..Aku tersangat rindu padanya.. Bila saja bangun pagi ini aku merasakan kehilangannya tersangat.. Perasaan sedih berselubung duka kerana jika dia tahu yg aku amat ternanti2 kan msej darinya ataut setakat miscol pun dan ckup bagiku bagi mengubat skit sebanyak walaupun kita dalam keadaan bertenang.. dan aku mengharapkan kamu pun begitu


Sesunguhnya kehilanganmu berat bagiku.. Sememangnya diriku sgt ingin berubah supaya lebih matang dalam semua hal dalm urusan kerja mahupun urusan peribadi dan diri ini mengharapkan dia juga yakin dengan kesungguhan untuk merubah semua ini.. memang aku yg salah..

Kehilanganmu sungguh berat bagiku
Hampa hidupku terasa tanpa kamu
Genggam tanganku dan jangan kau lepaskan
Karena ku tak sanggup hidup tanpa cintamu

Ku mohon temanilah aku
Jangan pernah rapuh
Di sepanjang umurmu
Ku mohon temanilah aku
Jangan pernah rapuh
Di sepanjang umurmu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...